Today.

Idag var jag och besökte morbror och när jag kom hem fick vi strax efter besök av lilla fjutt Kristell som kaosade till hemmet. Hon sprang även runt och skrek "Monster" angående pappa som försökte skrämma henne. Jag försökte ladda upp en bild på henne (för söt!) men det gick inte så vidare bra. Får försöka imorgon..

Nä, det var en mysig söndag. Jag är ju självklart lycklig inombords. Men jag längtar ändå framåt, att bara komma till en punkt där jag har min ängel ständigt nära mig.

Imorgon blir det plugg (har seminiarum) och sedan får jag se vad jag hittar på. :)



Är den fin?



Speak up!
dj

den är SUPER FIN!!

2011-12-05 @ 10:41:40
evan

skit fin

2011-12-05 @ 12:41:10
Elena

Du kommer se ut som en gudinna med den Marina!

2011-12-05 @ 20:08:11
Marina

Tack sötnosar! Jag blir ju röd (och det är inte bara på grund av alla finnar!) :P <3

2011-12-05 @ 21:03:14
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0