Åh..

Längtar jag efter: Helgen! Ojoj. Jag åker bort och det är så skönt att få göra det. Bara två dagar men ändå. Det behövs. Ni kommer såklart få följa med!

Är jag ledsen för:
Min uppsats som jag tyckte var grym men som ändå behöver bearbetas ett tag till.

Är jag glad för:
Det finns en sak jag är bokstavligen överlycklig över men som jag måste hålla inom mig ett tag till. Tyvärr. Men sen finns det även mitt nya jobb och att julen närmar sig. Jag hoppas att jag får fira jul och nyår med de jag älskar mest i hela världen!  

Äter jag helst: Oxfilé, vinägersallad, kebabsallad med extra vitlökssås och Pepsi Max.

Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning: Framtiden. Den är så oviss.

Är det finaste jag vet:
Barn.

Läser jag: Stephen King eller Carlos Ruiz Zafron.

Är jag galet stressad: Inte än men jag lär nog bli det när jag jobbar, pluggar och när jag tränar på en och samma gång.

Lyssnar jag helst på:
Allt möjligt egentligen, det beror på mitt humör. Just nu vill jag bara lyssna på pianomusik..

Drömmer jag om: få barn, en underbar karl vid min sida, lycka i stora mängder, få resa överallt och se och möta olika kulturer. Att alla i min omgivning mår bra, är lyckliga och friska.

Blir jag nostalgisk av: Gamla minnen. Hur kan man låta bli att bli det? Gamla minnen är det vackraste man har inom sig för det är ens eget.






Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0