Bestämt.

Nu har jag bestämt mig, nu händer det på riktigt. Vad det är får ni se senare. Man måste ju få vara lite cool.

Idag var sista arbetsdagen för denna vecka iallafall. Snart blir det heltid och då blir fredagar speciella igen. Nu är torsdagar mina fredagar istället. Jobbet var mysigt, det flöt på otroligt bra. Skönt det! Dessutom fick jag skjuts hem av chefen och det var ju väldigt skönt att slippa jaga bussen och hålla tiderna för alla tåg. Inte för att jag klagar men men..

Well, nu kommer ni få en hel del uppdateringar då jag är ledig. Min big-weekend kommer bestå av plugg inom samhälle/geografi som båda är sjuuuukt svåra och sedan ska jag pyssla lite under helgen. Med ännu en hemlis. Jag ska kanske iväg senare på kvällen och göra något roligt. Får se. Eller så stannar jag hemma med massa godsaker och grymma filmer.

Vad ska ni göra under helgen?



Min underhållning :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0