Dag 16 - Min första kyss.

Jag dör. Hm, min första kyss... Eller det blir väl en puss egentligen. Jag började inte kyssas med folk tidigt inte, haha. Jag väääääääääääääääääääääääääääääntade väldigt länge.

Första pussen var iallafall vid en backe. Vi hade tagit en promenad, jag och denna unga pojke som jag numera föraktar. Sedan blev det väl som det blev. Jag kommer inte ihåg riktigt men det jag kommer ihåg var att jag ringde mina tjejkompisar direkt och berättade all the details. Som en äkta tönt.

Det var ju såklart roligt, mysigt, spännande och lite småläskigt. Man var ju vuxen nu, typ. Men det är inget jag har lagt på minnet direkt. Det är därför jag tycker att det är väldigt viktigt att man skriver dagbok. Men en sak jag kommer ihåg är att jag visste vem jag ville skulle bli min första kyss, hahahaha. Men så blev det inte, vilket jag vet att denna person ångrar djupt. Na na na naaa...

Det är inte viktigt vem som var ens första kärlek, vem som fick den första kyssen eller en massa andra "första gången"-upplevelser. Det viktiga är vem som är ens sista.




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0