Dag 18 - Min favoritfödelsedag.

Jag har ingen födelsedag jag minns sådär jätte bra. Tyvärr. Jag minns inte heller att jag har haft en som är SUPERDUPER GRYM! Men jag har haft många, där hela släkten har varit samlade, där det funnits god mat och en massa skratt. När jag var arton fick jag ju en duuuuunder födelsedag av mina föräldrar och den är jag evigt tacksam över. De har alltid lagt en massa tid och energi på våra födelsedagar.

Men jag har aldrig varit "ÅH-MIN-FÖDELSEDAG" eftersom jag hatar att åldras, haha. Hej botox! Nämen, jag vet inte.. Jag gillar inte att fylla år eller så handlar det om att jag inte gillar att stå i center. Don't know. Men jag hoppas att jag får fortsätta fira med nära och kära, i många många många år.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0