Måndagen.

Vilken underbar måndag det har varit.

Det hela började med en löprunda i skogen, vilket jag tyckte var superduper skönt. Jag älskar verkligen naturen, det är en fantastisk plats att befinna sig i. När jag kom hem hade vi gäster från USA och vi åt pannkakor och innan dess hann jag till och med duscha. Vilken grej!

Jag hade ett seminiarum som gick ganska bra och slutade 30 minuter tidigare. Jubel inom mig! Efter det tog jag det lugnt och lyssnade på musik för att en timme senare träffa upp DJ. Vi käkade kina mat, fick ont i magen och sedan tog vi en fika. Lite shopping på det också. Jag fick veta massa härliga detaljer som jag blev glad av! Efter det drog vi till Stinsen för att kolla in Panduro (älskar butiken!) och sedan lämnade jag av henne.

Efter det bytte jag till vinterdäck. Eller min kusin George gjorde det och jag hjälpte till. Snacka om att bli smutsig så jag fick hoppa in i duschen igen. Nu har jag förberett mig inför jobbet imorgon och allt känns prima skinka.





Vår fika!



DJ hittade pysselmaterial till sig



En ny tröja - like!



En oversize tröja, såklart!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0