1 timme och 45 minuter.

Done and done. Det var det vanliga med spinning/core (men vi fick göra något nytt denna gång, nämligen göra kittelnågot.. åh, kommer ej ihåg.. men jobbigt var det och det är kul att något nytt görs!) och sedan tänkte jag springa på löpbandet. Jag sprang i 10 minuter och kände av det på högra vaden.. Fy vad det gjorde ont. Istället la jag på incline 9 procent och körde backe i 6.0 km/h. Det blev cirka 3,4 km men men..

Jag ska nog ta det lugnt eller köpa nya löparskor. Jag får för ont.. och jag tänker inte bli skadad och tvingas sitta hemma. En tjej som jag har lärt känna via SATS sa att hon fick samma sak på grund av dåliga löparskor. Det ska undvikas!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0