Irrationsdag.

Jag är irriterad över att

- att jag inte får låna en superviktig bok från biblioteket för att jag har skuld eftersom jag har varit dum nog att låna ut mitt kort.
- att vissa människor bara skapar problem.
- att hela dagen har gått åt att sortera, kasta, lägga in, vika och gå igenom alla plagg man har.
- att det är för många uppgifter och jag saknar böcker - som vanligt.
- att min historielärare är helt störd.
- att jag fucking saknar jobb och att INGEN har ringt mig, av alla 80 jobb jag har sökt.
- att min bank innehåller 180 kronor och månaden har precis börjat.

Hate you life.

Och ni som ska påpeka om hur jävla gnällig jag är hela tiden - news flash, sötnos; ALLA har dåliga dagar och 95 procent av min jävla tid ler jag som in i helvete. Så fuck off och låt mig vara!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0