Vecka 41

Imorgon blir det skärpning med träningen och med maten. Jag ska försöka få i mig mat som ger mig energi. Funderar på att gå till läkaren men det känns en aning onödigt.

Måndag: Piloxing i 55 minuter.
Tisdag: Gymmet, 45 minuter (och började känna av i vaden!) och sedan Spinning/core, 1 timme.  
Onsdag: Bodypump, 45 minuter. (utökade vikter igen.. jag är så stark, jag!)
Torsdag: Gick inte.
Fredag: Gick inte.
Lördag: Promenad ute i naturen, 45 minuter.
Söndag: Ledig.

Totalt:  Ungefär 5 timmar. Helt okej för att ha mått såsom jag har mått. Jag vet inte riktigt vad det är men förmodligen får jag tillbaka energin snabbt. Jag vet att det kan bero på lågt blodtryck och/eller järnbrist. Vi får helt enkelt se. Men jag ska ge järnet denna vecka som kommer plus att jag ska köra stenhårt på LCHF-dieten. (jag har en ätar-dag, dock!)



Tänk om man kunde vara såhär lycklig?



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0