Countdown!

 

På fredag är det Niceville som gäller - åh, hoppas det finns platser bara. Vi har tänkt köpa en MASSA gott och glufsa i oss det under filmens gång. DJ har lovat att hon ska läsa ut boken innan filmen. Läser du, DJ?

Idag är det träning som gäller (det gamla; gymmet och spinning/core) fast nu ska vi spinna uppe på gymmet. Lite pinsamt men får se hur det går.. något måste vi ju ordna. Efter det ska jag hem, duscha och sedan dra iväg en snabbis till ett möte.

Efter det blir det plugg och sedan drar vi över till Elena och säger HALLOOOJ!

Jag måste verkligen plugga, jag har en hel del inlämningar. Jag måste bara fixa ett par böcker som jag behöver för bland annat filosofiuppgiften (som är grymt svår!)




Ansträngt leende; exakt såhär försöker jag vara idag
:)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0