En sorglig värld vi lever i.

När folk publicerar elaka inlägg hos min syster men det visar egentligen bara att det hon gör skapar avundsjuka hos andra. Det är så sorgligt att man vet att man har lyckats när man får elaka kommentarer.

En sak vet jag; mina systrar är det vackraste som finns. Fy fan vad jag vill mörda dem ibland och då och då vill jag bara packa mina saker och försvinna långt bort för att de är så jävla irriterande. Men de är mina systrar, mitt blod, och alla vet att blod är tjockare än vatten.

Mina systrar är ärliga, snälla, genomgoda, vackra och naturliga brudar. Vi har många gånger mött människor som är avundsjuka på grund av att vi har så starkt band till varandra, att vi är öppna, att vi kan bete oss hur vi vill och människor älskar faktiskt oss.. för att vi är.. ja, vi. Men i slutändan är det för att de vill vara som oss, inte för att de vill trycka ner oss.

En sak jag har lärt mig är att njuta av deras ondskefulla kommentarer, att skratta åt det. För vad annars kan man göra då man vet att man själv är on the top of the world och de sitter där nere och tittar upp på en?





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0