Helt plötsligt..

så hade man hela helgen fri. Vad ska man hitta på då?

Det enda jag vet är att jag inte längre orkar bry mig. Jag orkar bara inte. Jag orkar inte bry mig om människor och jag orkar inte bry mig om att anstränga mig.

Jag vet vad jag är värd och hädanefter tänker jag inte tåla något annat än att bli behandlad efter mitt eget värde. Dessutom ska jag börja umgås med människor som visar att de älskar att ha mig i sitt liv.

Ni andra; fuck you.


jag är smart, ser bra ut, rolig, glad, snäll, ödmjuk,
tolerant, sprallig, färgglad, säger vad jag tycker, ärlig,
underbar, ställer upp oavsett vad och öppnar
mitt hjärta för allt och alla.
Lär dig MITT värde.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0