Kika in?

Jag var på träningen idag. Jag hann bara gå 40 minuter på löpbandet istället för 45 då passet började. Sedan blev det spinning/core, 1 timme. Men en sak som var vääääldigt obekvämt var...

SATS har ju brunnit ner och nu går det runt massa unga killar som fixar ventileringen, golvet och allt som behövs. Men de är skitjobbiga.. för de verkligen stirrar. Det går inte ens att gå förbi de utan att känna ögonen. Inte för att jag är snygg, jag ser ut som en banan på gymmet så jag fattar inte vad grejen är? Har de aldrig sett tjejer i träningskläder?

Under passet stod de och glodde.. bokstavligen. Jag blev så obekväm av allt och kunde inte koncentrera mig så bra. Till sist bad instruktören Therese de att sluta titta in men de slutade inte, absolut inte. De kollade in varje gång de gick förbi.

Åh, längtar tills de är klara med sitt jobb och kan dra därifrån!



ps; måste köpa ny träningsflaska!
Pronto!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0