Många idéer.

Jag har SÅ många nya härliga idéer till min foto-mapp. Det bara öser ner en massa tankar. Nu måste jag bara ta tummen ur röven and do something about it.

Jag har även lovat Sperta och Elena att fota dem, porträttfotografering. Sånt älskar jag då det är vackra människor vi pratar om OCH att jag har reflexskärmen. Söta Hania ska också fotograferas. Längtar!



Speak up!
Julia G

Men jag dååååå....?

2011-09-05 @ 22:20:47
Marina

vill du också??? ÅÅÅÅ ÄNNU MER KUL!

2011-09-05 @ 23:09:22
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/
Julia G

Jag tycker vi alla ska leka modeller för en dag.

Smycka ut oss totalt och sminka allt från överdrivet snyggt till djuriska oss. Tex., du liknar en... Panter så varför inte sminka dig till en panter?!



Visst vore det kul!

2011-09-06 @ 12:08:27
Marina

Omg Lulliiiii du är bäst! Det var EXAKT det jag tänkte på..!!!!!! Längtar!!

2011-09-06 @ 13:28:09
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0