Ny dag, ny dag - försök förstå att det finns solsken bakom alla moln!

Jag har vaknat och drömt en massa konstiga drömmar.. bland annat om att Antonella, Jossie och Christina kom på besök och jag bara lägger fram en MASSA godsaker. Hela tiden. Men tallrikarna har lite vax på sig, haha.. Jag fattade ingenting.

Well, well.. Jag ska strax iväg till träningen. Jag tänkte köra 30 minuter på löpbandet och sedan bodypump. Jag är SÅ trött så vi får se hur det går. Jag har lagt ner proteindrinkarna ett tag för att se om jag verkligen går upp av dem eller inte. Någon viss personer säger det. Jag ska fråga runt.

Sedan blir det plugg. Så tråkig ser min dag ut att vara. YEY!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0