Domarens present; resa till Hallsberg.

Domaren överraskade mig med en tripp till Hallsberg, orten jag äääälskar. Jag flyttade därifrån när jag gick i femman och har inte besökt den staden sedan dess. Fram till nu. I love it. Vi åkte en bit, åt mat i Örebro och sedan badade vi på äventyrsbadet i Hallsberg. Sedan gick vi runt och jag visade honom massa platser med minnen. 

Kyrkan som Gena döptes i :)

Efter badet tog vi oss en liten chokladdricka och en cola.


Badet var verkligen roligt.. Fy fan vad vi lekte. Jag ska visa upp min Spongiebaddräkt sen :) Men det fanns ruschkana och jag har världens fobi för vatten så jag utmanade mig en hel del. Jag kan simma men på grund av ovana samt skräck så blir det bara fel. Jag dök iallafall, jag hoppade även om det enbart var från kanten (Domaren hoppade såklart från trampolinen haha) och jag simmade en sträcka trots att jag visste att det var väääääldigt djupt. De hade även bassäng UTANFÖR så jag och Domaren simmade ut och tittade ut på gräsmattan. Ruschkanan var BÄST!!!! 

Det var superduper kul!

Fler bilder dyker upp - ska bara vända på allt, haha.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0