Jag har insett mycket.

Jag har allt som många saknar.

Jag har en pojkvän som ställer upp, som älskar mig och visar det dagligen, som står vid min sida oavsett vad och som har gett mig en chans att visa hur mycket jag uppskattar allt. Han är verkligen en ängel som Gud har skickat till mig.

Jag har systrar som ställer upp, som förstår, som håller mig i handen och som uppskattar att jag tar babysteg för varje dag och som orkar stå ut med mig. Jag har nära vänner, bland annat min bästa vän DJ, som förstår mig och går igenom samma väg, sida vid sida men som ändå aldrig försöker skina över mig utan låter mig få vara på den nivån jag är - oavsett vad.

Jag är omringad av människor som ger mig glädje. Även om det finns människor som ständigt försöker smutskasta mig, att få mig att känna mig nere och ledsen och som försöker få mig att tro att jag inte är så värdig all kärlek så finns dessa små fina människor som skyddar mig från allt ont.

Man vet vilka som är ens änglar när motvinden slår mot en och i slutändan står de ändå fast vid ens sida.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0