Träning v. 17.

Måndag: Crossrampen i 45 minuter och en timmes promenad med DJ.
Tisdag: Crossrampen i 30 minuter och sedan bodypump i en timme.
Onsdag: En timmes träning på gymmet.
Torsdag: Shoppade med Domaren :)
Fredag: 30 minuter på crossrampen och sedan styrketräning i en timme. Efter det tog jag en 30 minuters promenad med Carin och DJ men det regnade och vi fick stoppa det.
Lördag: Vilade.
Söndag: Spinnande en timme. Så glad att jag drog mig ur sängen och tränade. Ville verkligen INTE men när jag kom in dit var jag såååååå hyper. Svettet bara droppade! Underbart!


Totalt: ca 7 timmar och 45 minuter. WOHO!!!!! 

Jag kommer inte träna lika intensivt hela tiden men jag lovade mig själv att satsa rejääält denna vecka och det gjorde jag. Jag är fan stolt. Jag ska dock bli duktigare på att notera vad, när och hur jag tränar här på bloggen. Jag glömmer ju...
JAG ÄR GLAD :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0