Varför jag älskar mitt liv.

- jag har en pojkvän som jag älskar över allt annat på jorden.
- jag har systrar som har ställt upp för mig trots allt annat som sker. 
- jag har föräldrar som gör sitt bästa för både mig och mina systrar.
- jag har ett rent hem.
- jag är frisk.
- jag är sjukt nöjd med mitt utseende.
- jag har ett jobb och kollegor som är nöjda med mitt jobb.
- jag har kusiner som jag verkligen uppskattar att ha i mitt liv.
- jag har pengar och kan leva ett bra liv.
- jag har ett radhus som jag och min älskling får renovera hur vi vill.
- jag har svärföräldrar som har gett mig möjlighet att få mitt drömhus. 
- jag har möjlighet till träning när jag vill och kan röra på mig helt fritt
- jag har en varm säng att ligga på varje kväll
- jag har mat på bordet, varenda eviga dag. 
 
Även om det är annat privat som förmörkar min vardag så har jag haft så himla mycket tur i livet där jag har omges av varma själar och ett otroligt vackert liv! Jag har varit så stark och jag har klarat mig på egen hand, något som de flesta aldrig skulle klara av.
 
Jag är faktiskt stolt över mig själv. 


Speak up!
isabelle

Vad härligt skrivet :)

Svar: Tack så himla mycket! :)
Milazlatnikova.

2012-08-06 @ 15:39:19
URL: http://isabellebongcam.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0