Året 2012.

2013 - wow.
 
Hur var 2012 då?
 
Januari - Fotade som en galning, syrran tog examen, tränade en massa och hade precis blivit frisk från virus/sjukdomar som gjorde att jag inte kunde träna. 
 
 
 
Februari - Fortsatte mitt jobb i Södertälje och fick så mycket erfarenhet, vår nya kronprinsessa Estelle föddes, jag fortsatte att fota natur, tränade som attans, jobbade för fullt även på Statoil, åkte till E-tuna med tjejerna. 
 
 
Mars - Tatuerade mig och ångrade mig efteråt, tränade en massa, flyttade till de nya lokalerna i Södertälje, pojkvännen åkte till Kina och jag fick en massa presenter. 
 
 
April - Åt minidammsugare, tränade, åkte in till akuten och tog blodprov, firade påsk med familjen och firade sedan min födelsedag med vänner och familj. Jag åkte även till Hallsberg, en present från Suhel, där jag fick gå tillbaka till alla mina minnes-platser såsom skogen, mitt gamla hem och jag köpte en rosa cykel! 
 
 
Maj - Majbrasan, massa middagar tillsammans med Elena och Sperta, träning i stora lass, pappa hamnade på sjukhuset och vi åkte dit för att besöka den fisen och sedan fyllde han år!! Under majmånad gifte sig min kusin och jag fick fota bröllopet och jobbet åkte iväg med båten Dolly på en härlig resa. 
 
 
Juni - Vi köpte vårt radhus, jag ordnade min första termometer-lista på jobbet, Suhels syster Sindy tog studenten, grillade med släkten en hel del, kollade inredningsgrejer till huset, hittade gamla teckningar som jag hade ritat när jag var ung. 
 
 
Juli - Fick en massa myggbett, promenerade EN HEL DEL, fastnade för Pretty Little Liars, fick jobb som SO/Svenska i Bålsta (där jag fortfarande jobbar), fick nycklarna till radhuset, festade och drog på bio med kusinerna. Dessutom köpte jag massa massa massa skor!

 
Augusti - Fortsatte vara besatt av PLL, träffade tönten Asrin och denna månad förlovade jag mig. Samtidigt köpte jag min fina bil! 
 
 
September - Syrran fyllde år, jag och Asrin besökte lilla Masal, lilla Bastian kom till. 
 
Oktober - Jag la ner bloggen och besökte Milano samt Venedig. 
 
November - Jag väntade frenetiskt på lilla Gineva, som istället tog en heeel del tid på sig. Under tiden jobbade jag och tränade. 
 
 
December - Gineva kom och sedan dök lilla Serli upp. Utöver det köpte vi ett kök till huset. 
Fast... dessa bilder får ni se sen :)
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0