Mysig jul!

Jag kan inte fatta att jag och Suhel kommer fira jul i vårt eget hem nästa år. Det känns helt underbart. Nu längtar jag tills huset står färdigt! :) 
 
Julen firades hos honom eftersom vi firar den 6 januari. Vi träffade hans släktingar, delade ut julklappar.. Jag fick massa fint, både till mig själv och till hemmet. Familjens julklappar öppnar vi under nyår så dem har jag inte sett ännu :) 
 
Jag fick faktiskt två canvas tavlor av min älskling, dessa ska vi hänga vid vår trappa eller vid hallen. De blev jätte fina och jag tycker faktiskt att jag har utvecklats ganska mycket inom foto. Jag upptäckte ett fel på Venedig bilden men jag får leva med det.. haha..! :) 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0