När bloggen las ner.

Så hände det en hel del.
 
 
Jag har varit i Italien (Milano) och jag shoppade loss, ojoj. Sedan kom lilla Gineva till världen (min kusins dotter) och nu har även min kompis fått sin flicka som fortfarande inte har fått sitt namn. Det pratades om Evelina eller Serli, men jag tycker Marina är det absolut finaste. :) 
 
Vi har även börjat med renoveringen av huset. Nu är det kök och badrum som kretsar kring tankarna. Tråkigt som fan men det är ju kul att få "designa" sitt eget hem. Nedräkning till bröllopet också - sex månader kvar. 
 
Så, det händer mycket just nu. 
 
 
Jag kollar mycket på inredningstips... Toan ovan är ungefär den färgen jag vill ha det. Minus vågen, haha. 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0