Snodde från syrrans blogg :)

1. Vill du ha tillbaka ditt ex?
svar: Nope, är nöjd med min älskling! 

 

2. Är du singel? 
svar: Nope, förlovad :)
 

3. Har du någonsin förlorat en nära vän? 
svar: Beror på hur man definerar "förlorat" men ingen som har dött. Tack för det! *
 

4. När var senaste gången du verkligen skrattade? 
svar: Ja, ofta.. Speciellt när allt går smidigt.
 

5. När något är fel, vem är den första person du vänder dig till? 
svar : Min familj och min fästman.
 

6. Är det någon som inte gillar dig längre pågrund av något du gjort? 
svar: Säkert, det finns det nog men de som känner mig vet att jag är väldigt snäll av mig och menar sällan något illa. Jag stänger bara av människor som har svikit mig, sedan gör jag faktiskt inget mer av det. Jag raderar bort personen helt vilket innebär att jag inte lägger mig i dennes liv samt att jag inte pratar (eller tänker på) den personen.  

7. När var senaste gången du grät mycket? 
svar: Oj, det var ett tag sedan och då hade jag världens bästa famn att krama, min fästmans.
 

8. Finns det någon du vill göra allt med? 
svar: Nej, inte allt.. men oftast tänker jag på Suhel då.
 

9. Hur många kan du berätta allt för? 
svar: Det är så olikt men det mesta kan jag berätta för systrarna och Suhel. 

 

10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? 
svar: Nej, eller.. Kanske. Kommer inte ihåg.
 

11. Har personen du senast höll handen med någon betydelse för dig? 
svar: Absolut!
 

12. Beskriv dig själv med ett ord! 
svar: Ambitiös.
 

13. Har du något som tillhör ditt ex? 
svar: Nope.
 

14. Har du någonsin kramat någon av det motsatta könet? 
svar: Sällan.. kramas så sällan.
 

15. Fullständigt namn? 
svar: Marina Bedrosian. 

 16. Favorit låt? 

svar: Öhm... Är så många.  

17. Favorit färg? 
svar: Rosa och beige. 

 

18. Bästa vänner? 
svar: Hm, mina systrar.
 

19. Person du saknar? 
svar: Lara, som snart flyttar till USA. :)
 

20. Finns det någon du hatar? 
svar: Nä, det är inte värt det ju. 


21. Gråter du ofta?
svar: Nej, absolut inte.
 

22. Var bor du? 
svar: Just nu är det Jakobsberg men snart blir det Sollentuna. Det känns konstigt, faktiskt. 

 

23. Vem kramade du senast? 
svar: Hmmm... Eva, mammas kompis, som fick en liten bebis. 

 

24. Har du varit olyckligt kär? 
svar: Nä, har faktiskt aldrig varit det.. Har oftast fått den/det jag vill ha. Någon klädesplagg finns väl där ute, som än idag värmer mitt hjärta.  

25. Vem pratade du med senast? 
svar: Mina irriterande systrar.  

26. Röker du? 
svar: Nej, och sjukt stolt över det! :)
 

27. Är du kär just nu? 
svar: ABSOLUT!
 

28. Vem kan du berätta allt för? 
svar: Mina systrar och SuhelBuhel.. sedan kan jag berätta det mesta till min fjantkompis Asrin.  

29. Favorit djur? 
svar: Oj.. jag är ju djur-älskare fastän jag är så jääävla rädd för djur, framför allt hundar. Men jag älskar rävar, faktiskt. Hästar också, men även hundar....  

30. Hur lång är du?
svar: Jag är  1,60 .... 

31. Favorit film? 
svar: Massvis.. beror på humöret.
 

32. Är du lätt sårad? 
svar: Ja, det tror jag men jag är duktig på att stänga av sedan.
 

33. Hur mycket bryr du dig om ditt liv på skala 1-10? 
svar: Hmm.. vet inte riktigt. Jag bryr mig om vissa saker mer än annat i mitt liv, så en 8?

 

34. Har mest minnen med? 
svar: Hahaha, släkten såklart. Vi har alltid varit tajta med vissa släktingar och nu när vi har växt upp är det kul att prata och diskutera. Det känns konstigt att vissa av oss är sambos, har barn, är gifta.. och ja, allt.
 

35. Någon människa du nyligen blivit mer *nära*? 
svar: Ja, jag har kommit Eva och hennes syster väldigt nära. Sedan finns det andra som man har haft nära men som har kommit ännu närmare nu.
 

36. Den hetaste personen du känner? 
svar: Min fästman såklart...  

37. En som du inte kan leva utan? 
svar: Min familj och min fästman (fast jag tycker att han ingår i min familj..)  

38. Hatar eller älskar du ditt liv? 
svar: Jag älskar det som den förbereder för mig.. Jag längtar.
 

39. Vem älskar du mest? 
svar: De jag har nämnt flest gånger i inlägget :)

 40. Om du skulle fått en önskan i livet vad hade det varit? 
svar: Lycka. För alla. Är man lycklig inombords så är man inte elak. Man pratar inte skit om andra, man sviker inte folk som bryr sig, man sårar inte.. Är alla människor lyckliga så mår man mycket bättre. 

 



Speak up!
Asrin

Jag är så glad för din skull gumman. Hoppas att du alltid kommer att vara lycklig :). Jag kommer att alltid att finnas där för dig när du behöver mig. Puss och kram

Svar: Min lilla fiiiis.. Har saknat dig ju! :( Vi måste ses och snacka!!
Milazlatnikova.

2013-01-01 @ 20:05:16
Asrin

Ja :) jag har också saknat dig. Vi måste träffas snart :)

2013-01-02 @ 13:00:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0