FREDAG!

Fredag - för er flesta är det väl helg va? För mig är det fuuuuullt upp! 

Nu ska jag gå iväg och köpa lite fredagsmys med systrarna, sedan hoppa in i duschen, mysa med familjen och sedan SOVA. På lördag kommer jag behöva vakna 06:30 och dra iväg till jobbet (jag börjar 07:30). Jag jobbar till 16.00 och sedan måste jag iväg till inredningsaffärer och köpa något till Domarens morbror och hans fru. De har bjudit oss på middag och jag vill absolut inte komma dit tomhänt. Jag har även köpt massa godsaker som jag vet att de tycker om :) Iallafall, efter det måste jag hem, duscha och ordna mig. Sedan åker vi till middagen! :)

Efter det blir det att SOVA och sedan på söndag börjar jag jobbet 12:45 och jobbar...... till 22:00! MEGAPASS!!!! Men älsklinge har sagt att han ska försöka komma förbi mellan 21-22 då jag är rätt så ensam på jobbet, hehe. Efter det är det raka vägen hem, duscha och sen sova för sedan är det en ny vecka. 

Denna vecka, när alla andra har sportlov, så har vi på mitt jobb ett fullspäckat schema med att packa upp alla våra nya möbler, montera upp allt, placera tillbaka alla saker vi har packat ner... SPÄNNANDE!!! :) Ni ska självklart få se bilder på mitt nya klassrum, mitt "SO/SVENSKA/ENGELSKA-klassrum", haha. Det är ju inte mitt klassrum egentligen, med tanke på att jag bara är vikarie men ändå.. Just nu får det vara mitt. :) 




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0