Onsdag

What a day. Jag drog tidigare hemifrån och var på jobbet långt före alla andra så då tyckte jag att jag kunde börja packa. Lyckades fylla fyra (eller var det fem?) kartonglådor med böcker och annat skolmaterial. Det är helt sanslöst hur mycket det finns att packa ner, haha! 

Skoldagen var ingen riktig skoldag. Vi tog dem ungdomar vi hade och for iväg till lokalen där vi hann montera upp en hel del. Den nya lokalen är fräsch, faktiskt... men väldigt litet. Det klassrummet som är mitt (känns mysigt att ha en egen plats faktiskt.. som är SO-inspirerat!) är jätte jätte jätte pytteliten men det ska nog gå att klämma in ett par skolbänkar, stolar, en arbetsbänk till mig då det även blir mitt "kontor" och sedan behövs hyllor och lådor till ungdomarna. Hmm... väggarna är helt vita men hur kan man få färg på dem? Undra om man kan få köpa en stor karta... De kostar rätt så mycket men det är ju bra med kartor! 

Well.. Sedan hade jag lektioner på eftermiddagen medan andra gänget drog iväg till lokalen och sedan blev det planering, planering och mera planering. Hann träna också, en timme. Woho! Efter nästa vecka (sportlovet) ska jag nog börja med "Veckans träning" också.. det var ett tag sedan. Eller hur? 

Well, nu har jag babblat way tooooo much!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0