Så.

Sorry! Men det har varit SÅÅÅÅ mycket just nu att jag knappt har hunnit andas. På heltidsjobbet är det fullt ös med massa massa massa planeringar och jag hinner knappt med utan får jobba grymt mycket övertid plus att vi nu ska flytta till nya lokalen vilket innebär mindre planeringstillfällen och mer flytt-stunder. Tyvärr, men det är sånt man får ta. Sedan har jag en massa som måste göras; människor att möta, ringa till, att ordna upp saker och dessutom ska jag plugga också och klara av geografi B så att jag blir behörig att lägga betyg på det också. Som sagt; fullt ös. Jag tränar också... så ofta jag kan. Måndags blev det en timme på crosstrainern och idag blev det volleybeach med mina elever som var super kul. Jag har väääärldens bollskräck men det gick iallafall. Det var coolt för det var ju sand (ja, riktig sand!), med värme och skön musik... med solstolar, haha. Det var grymt! Well, ska umgås med familjen innan jag däckar. Ska nog dra tidigare till jobbet och börja packa! Juste.. ni kommer få en MASSA bilder snart! Så titta in... kommer bilder från middagen med DJ och Evan, bilder från Eskilstuna och en hel del annat :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0