Svar på frågestunden.

När skapade du din blogg och varför gjorde du det? :)

Svar: Hmm.. jag skapade den för ett bra tag sedan. Jag hade en annan, eller ja, mycket tidigare inlägg, men jag valde att ta bort. Sedan tog jag tillbaka det efter ett par månader. Först handlade det mest om att studenten kom och alla for iväg åt olika håll så då fick jag vara spindeln i nätet och uppdatera en blogg så att alla hängde med. Men nu är det mer som en dagbok.

Varför tränar du inte längre?? din blogg bestod ju av träning =)


Svar: Jag har börjat träna nu igen, men inte lika mycket. Om ens alls, haha. Denna vecka har jag bara gått en enda gång men jag ska försöka gå två gånger till. Det som hände var att jag tränade JÄTTE mycket, upp till 6 ggr i veckan och ibland 2 timmar per dag. Detta gjorde jag även när jag var sjuk och det bidrog till att hjärtat/andningen inte pallade mer. Så en dag valde jag att bädda sängen (mamma blev så stolt) och då kunde jag inte andas, det blev för ansträngande. Domaren kom och vi åkte till akuten, där gjorde de tusentals tester men hittade inget förutom om att det var ett virus som förmodligen hade tagit sig in i kroppen. Jag rekommenderades att ta det lugnt. Det gjorde jag men det var jobbigt att inte kunna andas bara av att gå upp för trappor så jag har backat en aning från träningen. Nu försöker jag hitta tillbaka..


fiiiin du ee! älskar din blogg!!! hur kommer det sig att den e så bra? =)

Svar: Hmm, jag tycker inte min blogg är SÅ bra faktiskt. Många som har blogg har oftast en nisch, vilket jag saknar. Jag skriver verkligen om ALLT... haha. Men men, tack!

Hur träffades du och din kille?

Svar: Jag träffade honom för första gången av det JAG minns sommaren 2001. Då blev han superkär i mig och höll mig i handen. Jag blev ju också förtjust. Nej men vi fördrev sommaren med en flört och efter det kunde vi försvinna ett tag för att sedan få upp kontakten igen. Det var 2007 som vi blev kära och jag är så tacksam över att ha den mannen i mitt liv, för att han betyder verkligen ALLT för mig!

hur många barn vill du ha i framtiden?
Svar: HEJ EVAN!! :) Haha, jag vill ha tre-fyra barn.. Jag älskar barn och mycket rörelse. Men vi får se hur det blir!

Vad gillar du att ta bild på?

Svar: Jag gillar natur, såklart. Jag älskar att vara i naturen, så det är nästan självklart att jag även ska tycka om att fota. Det är så vackert!

Du bloggar inte lika mycket längre, varför?
Svar: Jo, såhär är det. Jag jobbar i Södertälje vilket innebär tre timmars pendlande för mig. Det innebär att jag vaknar 05:30 måndag-fredag och jag är hemma 18.00 och i vissa fall blir det 18.30. Därefter försöker jag träna, och på tisdagar och torsdagar åker jag direkt från jobbet till Domaren. Så då blir det svårt att blogga för när jag väl är hemma på vardagar hinner jag bara välja ut kläder till jobbet, duscha och sen gå och sova. Nu har det även blivit så att jag har ett helg jobb, varannan helg på Statoil. Ibland blir det även att jag jobbar extra helger och då är det oftast att jag är borta hela dagarna och därför hinner jag inte blogga. Jag hinner knappt göra det från min Iphone men jag har försökt förbättra mig men jag måste bara sköta mina kort rätt. 

Jag vill ju uppdatera ofta för jag vill ha detta som en nyckel till min bakgrund, en dagbok för mig när jag är gammal och grå. Så, förbättring. 




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0