Datorn är fööör seg.

Jag köpte den i somras och den är redan heeeelt otrolig. Vad händer med teknologin? Inget håller i flera år längre, som good old days. Skit också.


Igår firade vi iallafall DJ, som på måndag blir 25 år gammal.



Min present till henne; en korg med saker. Bland annat
Karlsson på taket som hon gillar, en hund från UNICEF där jag har
rosa, två brickor med budskap, en mugg, ett vykort med ett budskap inuti, massa
mini vodka-flaskor, en bok där jag har fyllt i massa saker om oss och
lagt in massa bilder och sånt och sedan ett bästa-kompis smycke
som såklart är rosa! :)



Sedan slog jag in det som en presentkorg..
Jag hade tänkt på denna idé länge så det var skönt att
det verkligen gick bra. Jag tappade bara bort en sak och det var
skylten som tänkte lägga upp med; Grattis!

Grattis, grattis! :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0