Jag älskar dig.

Tack för att du håller min hand när jag är rädd.
Tack för att du kramar om mig när jag inte förtjänar det.
Tack för att du står vid min sida fastän du inte förstår varför eller stödjer det jag gör.
Tack för att du får mig att skratta trots att allt annat rasar ihop.
Tack för att du får mig att veta, att aldrig tvivla på att jag är den enda för dig.
Tack för att du ger mig en framtid fylld med alla mina drömmar.
Tack för att du vill ge mig äran att få bli mor till dina barn.
Tack för att du vill ta mig runt i världen, bara för att se mig le.
Tack för att du inte skriker tillbaka när jag är arg och otrevlig.
Tack för att du förstår när jag inte menar allt jag säger och istället ger mig kärlek.
Tack för att du ser det fina inom mig, när ingen annan gör det.
Tack för att du räddar mitt liv genom att bara vara dig själv.
Tack för att du är stolt över mig, och visar det öppet.
Tack för att du ringer mig bara för att säga att du saknar mig.
Tack för att du får mig att finna inre ro, som om du vore min egen speciella yoga.

Tack för att du finns, älskling. Utan dig hade jag inte kunnat fortsätta såsom jag gör nu. Jag älskar dig, mer än allt annat.



Min lilla underhållare! :)



Speak up!
S

Du behöver inte tacka mig för något. Jag gör det för att jag vill göra allt för dig! Jag vet att du gör exakt samma sak för mig och du finns alltid där när det behövs!



(Jag är dock inte tacksam över valet av bild =)=) )

2012-01-26 @ 01:49:18
Marina

Älskar dig, sötnosen min!! :) haha, den är så du så jag var tvungen!! <3

2012-01-26 @ 08:31:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0