Dags att träna upp röven igen?

 
 
En sak jag har fått höra (främst från tjejer av en anledning, haha) är att jag har en snygg röv, att den sticker ut och är "stor". Jag däremot har haft mina funderingar kring röven men kurvor är BRA. Jag älskar mina armeniska kurvor men rumpan är borta nu. Jag har inte stört mig så mycket på det men det är så FULT när jag går runt med jeans och det bara hänger därbak. Jag har gått ner i vikt och då försvann skinkorna en aning. Jag har alltid en röv (det är inte direkt platt) men den är långt ifrån vältränad. Nu ska jag sätta igång igen, köra massa övningar för min lilla rumpa. :) 
 
Ps; den kommer dock ALDRIG vara lika snygg som ovanstående bild. Nejnej, med mina bristningar och daller så ja, haha. 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0