Att tåla folk.

Jag är en människa som TÅL vissa personer, som kan hantera att de är odrägliga, idioter och ego. Men det finns en sort jag har så himla svårt för och det är människor som inte kan stå för sina egna åsikter. Idag kände jag att det ska bli så jäääävla skönt att slippa en person, en person som förstör för en hel grupp.
 
Jag fattar inte VAD problemet är. Att ljuga, att leva i en lögn, att snacka skit om alla och sedan låtsas som om hon inte precis hade sagt en massa saker om den personen hon står och skrattar med. Helt jävla patetiskt, känner jag. En vuxen kvinna, en så kallad "förebild", som beter sig på det här viset. Det hemska är att hon säger emot sig själv, väldigt ofta också. Denna person kan på fullaste allvar stå och predika om en sak väldigt starkt, inför en grupp, för att en halvtimme efter stå någon annanstans och ARGUMENTERA EMOT det hon precis hade predikat om. Jag blir helt ställd för jag trodde inte det fanns sådana människor.
 
En människa som trycker ner andra, som aldrig kan berömma, som tar all ära till sig själv och tror att det enbart är den själv som har tagit på sig all ansvar och håller i ordning allt... en sån människa ska inte jobba i grupp. Den personen ska jobba själv. Fy fan alltså.
 
Så jävla skönt att slippa en lögnerska. Jag bara plockar bort alla sådana i mitt liv, en efter en. Så jävla skönt!
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0