Klockan är halv tio och jag har hunnit med;

Att skjutsa systrarna till Arlanda, prata en stund med pappa, gått på en promenad i en timme och 15 minuter, duscshat och ätit en frukost samt ordnat alla strykta kläder som låg överallt i vardagsrummet. Effektivt. Snart ska jag iväg till tåget och försöka hitta till Gröna Lund kollektivt. Jag är så satans bortskämd att jag alltid åker bil dit. 
 
 
Men men, nu är det en heeeel vecka själv. Det ska bli så skönt. Jag har så mycket jag ska hinna med, haha! :) 
 
 
Ska hinna äta ett par tusen av dessa också. McDonalds har verkligen den GODASTE mjukglassen någonsin! 


Speak up!
Anonym

Den glassen är bäst!!!

Svar: Jag vet!!! :)
Milazlatnikova.

2012-06-29 @ 15:51:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0