När jag var tonåring.

När jag var yngre, ungefär 14-15 år, så skrev jag vääääldigt mycket. Jag ritade också en hel del. Jag var så himla konstnärlig och jag vann priser för min förmåga att skriva. Jag skrev dikter, noveller, små berättelser.. allt. Jag ritade allt mellan himmel och jord. För ett tag sedan packade jag ner en massa för att få ordning till nya huset och då hittade jag dessa bilder. 
 
 
Dem här bilderna var moderna på min tid, haha. Jag ritade väl av något.
 
 
Det är en fallen ängel.. hade måånga sådana bilder. Denna är inte klar, som ni ser runtom. 
 
 
En dumpad ängel, haha.. Ser ni "kill-ängeln" där.. med magrutorna på ryggen, haha. 
 
 
Den här gillar jag. Jag kommer ihåg att jag la mycket tid på den här. Fast den är ju inte klar. Jag kommer ihåg att jag hade tänkt mig en mörk skog. Man kan ju se att jag har börjat lite på vänster sida. 
 
 
Klassiker! 
 
 
Också en klassiker.. 
 
 
Jag ska försöka hitta gamla dikter jag skrev också och lägga upp här. Vad skoj med massa minnen faktiskt. 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0