Ny kategori.

Jag har två nya kategorier - Min änglagård och inredning. Egentligen vill jag lägga in allt i Min änglagård men det blir så virrigt. Min änglagård kommer handla mest om huset, där kommer jag lägga in olika saker som har med renoveringen och sådant. Inredningen kommer vara de små detaljerna. 
 
Jag har iallafall börjat köpa en massa redan, haha. Även om vi inte ens har fått nycklarna och inte kommer flytta in på ett jäääätte bra tag!  Jag älskar verkligen inredningsgrejer, något som Domaren och vår ekonomi har märkt av. Jag har iallafall köpt grejer som trädgårdsprylar, en underbar te-låda, låda för kaffefilter (varken jag eller Domaren är kaffe-drickare men ALLA andra dricker just kaffe) och sedan jätte söta muggar där det står Choklad på. Älskar det.
 
För er som vill så rekommenderar jag er att kolla in hemsidan trend4you, en hemsida med grymma inredningsdetaljer! 
 
Trälåda POST
 
Post-förvaring, 98 ;-
Koppar CHOCOLATE i 2-pack Kopp CHOCOLAT i 2-pack
 
Älskar dem här, 89;- för 2 st
 
Kaffefilterhållare
 
Kaffe filter, 69;-
 
 
Det här är bara en liten del av vad de har - Gå in och kolla! :) 
 
 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0