Senaste..

Låt du hörde: Smurfarnas låt, haha.

Film du såg: Oj, det var sååå länge sen!

Mat du åt: Någon kebabliknande kött på spets... supergott!

Puss: Igår, från Domaren. Magiskt!

Känslan: Kluven, jag vet inte riktigt vart jag är i livet men som tur är har jag stabilitet iallafall.

Bråk: Ja, tyvärr. Jag hatar verkligen bråk. Eller, jag ska nog inte kalla det för bråk men jag och en annan vän kom fram till att vi inte ska umgås längre, ett beslut jag är väldigt nöjd med. Det är sådant som händer, även om det är tråkigt men så går det när man har olika värderingar i livet och vad man anser är rätt respektive fel. Men det är aldrig kul att tjafsa och jag försöker undvika det till det yttersta, det är därför jag är brutalt ärlig om allt jag känner.

Resa:
Hallsberg, hehe.

Glädje: Ja, massor. Jag och Domaren är ett steg närmare att bo ihop! :)

Längtan: Oj.. hm, helgen. Mest för att jag inte har så mycket inplanerat och bara kan ta det lugnt.

Dröm: Jag drömde om en ungdom igår, haha. Jobb-skadad.

Personen du träffade: alla kollegor som jag hänger runt med här på jobbet samt ungdomarna

Person du pratade i telefon med: Domaren, innan vi sa godnatt :)

Personen du fick sms av: Domaren

Gången du var utomhus: Det var tiden jag befann mig mellan hemmet och jobbet.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hm, vi brukar äta middag väldigt ofta så vi tar det hela för givet. Det är mysigt att äta middag med familjen, att sitta kvar efter maten och prata en massa.


Jahapp, det var det.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0