TACK ÄLSKLING!!!! <3


Min fina väska som jag gillar väldigt mycket :) Domaren förstår inte hur väskor kan kosta så mycket men om man tänker efter så är tjejkläder relativt billigt jämfört med killarnas. Det är vad jag har upptäckt! 

 


Min Hugo Boss klänning som älsklingen valde ut heeelt själv... utan att jag ens visste om. Han har smak, han! Den här klänningen är en favorit! Den ser mycket mycket mycket finare ut när jag har på mig den! Den finns i affärerna och det är väl första gången jag tipsar om något, haha.. Annars lägger jag bara ut en massa fina saker utan att länka! 

Tack älskling!



Speak up!
Anonym

Fint!!!

Svar: Tack! :)
Milazlatnikova.

2012-06-17 @ 22:31:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0