Underbara måndag..

Solen skiner (iallafall här i Södertälje.. skiner den i Jakobsberg också?) och jobbet flyter på. Jag har gjort jätte fina termometer till våra ungdomar för sommarskola. De som är med varje dag, det är sju dagar, får åka med till Gröna Lund. Av den anledningen skapade jag termometern för att de ska kunna följa sin närvaro. Nöjd blev jag.. men jag vågar inte riktigt limma allt ännu, haha.

Det jag tänkte säga var att jag har massa massa massa paket att hämta ut idag. Jag är SÅÅÅÅ sjukt nervös. Snälla, låt alla skor passa mig! Ska vi hålla alla tummarna? Ska vi? KOM IGEN NU!

Ps; rekommendera gärna vart jag kan hitta fina kappor! Jag såg att någon skrev Zara och jag ska banne i mig titta in där! TACK! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0