Dagens planer

Vakna, äta frukost och förbereda mig mentalt inför att köra 9-manna bussen till jobbet, haha. Som tur är följer guiden med - chefen. Han har skadat knät så han kan inte köra men det känns ändå bra att ha någon som guidar en. Jag hatar... verkligen hatar... att köra bil och att dessutom köra en sån stor bil i rusningstrafik - AJ!

Iallafall, under måndagen ska vi jobba och planera en hel del. Efter det måste jag nog rusa lite tidigare för då kommer min älskling hem. Äntligen, äntligen. Jag ska hämta upp honom så jag måste hinna iväg hem till honom och ta hans föräldrars bil då den är mycket större (denna vecka innebär stora bilar för mig) haha.. Detta eftersom det är Domaren, Raffa, Emil och Jonny jag ska hämta upp och tydligen har de en massa väskor.

Men vilket fall som helst - My sweetheart is coming home!!!!!!!!!!!!!!!!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0