KOM HEM!!!

Domaren är i Kina och nu tycker jag att han kan komma hem - pronto. Saknar honom! Längtar tills måndag då jag står vid Arlanda och väntar in honom. Ska springa (i slow motion) och hoppa upp. 

Jag har inte direkt varit världens bästa stöd då jag har gjort ett enormt misstag som har gett mig ångest - jag gjorde min tatuering som ni säkert minns. Den blev totalt misslyckad vilket jag inte upptäckte förens jag kom hem. Jag gick dit och så "fixade" hon den vilket gjorde det ännu värre. Så nu ska jag iväg och boka in laser-tid för att ta bort den. En sak som tog tatueraren en kvart att göra kommer ta mig över ett år att få bort och det kommer att kosta skjortan. Det här var ändå en tatuering jag verkligen verkligen verkligen ville ha och som jag ÄLSKADE.. men som numera bara ger mig ångest. Så den ska bort. 

Så nu vet ni.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0