Allt annat.

Jag har glömt bort bloggen... och dessutom fungerar inte appen på mobilen.
 
Jag har blivit väldigt sjuk IGEN och min hals är helt kaput. Så jag kan inte träna så idag gick jag på löpbandet i långsam takt. Lååååååååååångsam.... Men men, bättre än inget. Det var ju ändå en power walk. 
 
Åh, snart är det dags för bröllop. Jag måste verkligen fixa skor till mig snart! Vita och väldigt väldigt enkla vill jag ha! Sedan är det allt annat med huset, nu känns det som om det har stannat upp och inget görs. Men det är för att det inte är några stora förändringar, såsom en hel ny vägg eller tak, som det var förut. Vi har iallafall trappan kvar, som ska renoveras, och sedan smågrejer i badrummen. Åh, jag längtar. 
 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0