Blev en promenad trots allt.

Ja, jag hängde med Gineva och Marina (den äldre) men efter att de gick kände jag att jag behövde röra på mig. Så jag fick en promenad, en hel timme, med rask fart och i slutet joggade jag. Det var SKÖNT men jag hade så mycket kläder att jag kände mig tung, klumpig och snögubbig. Men men, det var iallafall trevligt med frisk luft. Tyvärr gör mitt smalben FÖR ONT, jag fattar inte vad det är och varför det har blivit så. :( 
 
Well.. Nu har jag ordnat lite inför jobbet imorgon och nu ska jag sova. Välbehövligt. Jag längtar bara till fredag, då får jag träffa min själsfrände och vi ska köpa garderob till vår lilla änglagård. :) 
 
 
Vad jag önska att jag kunde bli vig igen. :( Förr kunde jag faktiskt lyfta fötterna och ha de bakom huvudet. Det ni! Jag kunde även göra tunneln och göra konstiga grejer med armarna.. Min förra idrottslärare trodde att jag hade sysslat med balett eller gymnastik. :) 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0