Min helg.

Vilken underbar helg jag har haft, även om vissa saker fick ändras. I det stora hela var det perfekt. :) 
 
I fredags åkte jag raka vägen hem där pojkvännen väntande och sedan for vi iväg till IKEA. Där tittade vi på ALLT möjligt och tog med oss en massa glödlampor och en byrå. Vi åt även spätta, något som jag ÄLSKAR. Det känns som om man är tillbaka i skolan när man äter sådant. Eller ja, jag jobbar ju I en skola men ni förstår. Sedan var det Hornbach och lampor för hela slanten. Nu är köket, hallen, "kontoret" och hallen på övervåningen klara. Vi har fått upp ögonen för en till chillrummet men vi får avvakta.
 
Därefter gick vi till huset, lämnade av allt där och fixade en massa lampor. Eller ja, Jonny fixade. Jag och Suhel satt mer och stirrade. 
 
 
 
Det går framåt med huset... Nu står ju ALLT i vardagsrummet, i en massa kartonger. Men tack vare min pojkvän och alla andra som hjälper till ENORMT mycket (bland annat Jonny som fixar elen) så går det snabbt. Woho! Jag längtar tills det är helt och hållet klart. 
 
Iallafall, efter det gick vi en sväng hem till Laurence och Kerstin, och träffade Bastian. Åke var inte där så jag var helt avslappnad. Kerstin hade varit så snäll och gjort tacos till oss, Suhel åt fyra portioner! Sedan säger han att JAG är gamen. Hmm? Bastian fick även leka flyga helikopter med Suhel tills han spydde upp allt. Bastian alltså, inte Suhel. :) Världens sötaste unge, han och Gineva borde bli ett par om ett par år. Vilka snygga barn de skulle skapa! 
 
 
 
 
Dagen därpå skulle jag träffa tjejerna men eftersom lägenheten här ska renoveras så var det totalt KAOS. Vi fick ändra planerna, vi skulle ha middag hemma hos mig. Men jag, Asrin och Soma träffades iallafall. Vi drog till Amigos och käkade deras enormt goda pasta... Eller ja, Soma körde en sallad, haha.Vi pratade om ALLT möjligt och det känns så SKÖNT att ha två brudar som liksom är där jag är i livet nu. Jag fick massa svar besvarade, funderingar som kunde luftas... Efter det ville Soma till Chilli och man behöver INTE tjata på mig om sådant. Vi drog dit och plockade på oss en massa. Asrin köpte ljusgrejer, Soma köpte bordstabletter och jag... Åh, jag köpte en kärlek. Vinställ. Som jag har letat, nu är den funnen! HÖHÖ! :) 

Efter det drog vi till Waynes och fikade, vi satt där tills de bokstavligen slängde ut oss. Med högtalaren. HAHA! Vi drog in till Sundbyberg och myste hemma hos Soma. Fy fan vilket FINT hem den tjejen har! Jag är helt kär, hon har exakt samma stil som jag har och hon hade allt som jag har tittat på i sitt hem. Efter ett par timmar där, med prat om livet, bröllopet och allt, drog jag och Asrin hem. Dessutom fick jag världens finaste örhängen (som jag har på mig nu) och ett armband som jag har glömt att fota. TACK TJEJER!
 
 
 
När jag kom var det bara att gå på toa och sedan hämtade Suhel upp mig. Vi var bjudna hem till hans morbror. Med en blomma i handen for vi iväg. Det var så sjukt mysigt, jag älskar verkligen Suhels morbrors familj. De är så jävla sköna att umgås med. Där satt vi och åt mat och en härlig efterrätt; Frödings kladdkaka. MUHAHA! :) Deras hem har blivit så fint, de har flyttat från Tensta nu och bor numera i Kista. Sjukt fint, väldigt snyggt inrett. Där var det också en hel del som jag har tittat på. Vi fick även inspiration från Nanos och Maries garderob. Vi kan ha köpt samma... öhm.. :) 


 
 
Min svärfar och min svåger! :) 
 
 
Idag, söndagen, så drog jag och farsan hem till mig och fixade vårt fönster på nedre våningen. Nu kan ingen se in när vi går på toa ju! Min pappa är fan grym! Det blev skitsnyggt! Åh! :) Sedan drog jag och Domaren till IKEA och köpte en massa. Vi köpte grejer till min minimala WIC, garderob till vårt sovrum och sedan skåp till badrummet. Det händer en massa nu! :) Efter det käkade jag, Suhel, Emil och Jonny på Sibylla för att sedan slänga iväg mig hem. 
 
Det var min helg det. Helt underbart. Nu ska jag bara ta det lugnt, jobba ikapp lite, förbereda mig inför veckans jobb och ja, kanske kolla på en serie. :) 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0