SVAR!

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? Victoria, efter min farmor. 

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? Kärlek, det finns ju inget finare än att älska någon. 

3. Vilken var den senaste filmen du såg? En film med Jim Carrey, the Magn...något. Jätte bra! 

4. Har du bra självförtroende? – Den blir bättre med åldern. Ju äldre man blir, desto mer skiter man i folks åsikter. 

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? Ha helg. 

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? Gifta mig, få barn och resa en massa. 

7. Beskriv ditt drömutseende.. – Öhm.. Lite mörkare hy. Jag ser ju ut som Casper. 

8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Farmor, som jag egentligen inte kände, men viljan och kämparglöden känner jag till. 

9. Någon du har kysst – Nämen! 

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, mamma har en del. 

11. Den du senast sov över hos – Hos Roula, i Los Angeles. 

12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Asrin. 

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Ja, det är mini-me.

14. Vad väljer du, godis eller chips? – Chips, om det finns dipp. 

15. Hur många har du haft sex med? - Jag är en nunna. 

16. Skäms du över någon som du haft sex med? Haha, va? 

17. Har du rykten efter dig? Jag vet att det är många som har mycket att säga om mig. Jag är en bitch. 

18. Din absolut sämsta egenskap? Jag säger vad jag tycker, utan att tänka mig för. 

19. Din bästa egenskap? Jag är väldigt ödmjuk. 

20. En låt du är beroende av? Äh, gott och blandat. 

21. Vad stod det i ditt senaste sms?  "Ok"

22. Är du trött? Ja. 

23. Kan man vara vän med sitt ex? – Det tror jag nog inte. 

24. Har du kysst en kompis? – Ja. 

25. Hur ofta dricker du alkohol? - Aldrig, har lagt ner det där för länge sedna.  

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Sorgligt, det är människor som är svaga och då är det synd om dessa. 

27. Vad hatar du? - Ovetskap, att inte veta vad som kommer att hända. Att man lever i det. 

28. Hade du kunnat ha distansförhållande?- Absolut, det går, bara man vill. 

29. Vad handlade din senaste dröm om? Det kommer jag tyvärr inte ihåg. 

31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? 1,60 och jag är nöjd. 

32. Vilken är den bästa svenska filmen?- I rymden finns inga känslor och Zozo filmen. 

33. De bästa svenska skådespelarna? – Ingen aning, alla är på samma nivå förutom Skarsgård. 

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry Potter, utan tvekan. 

35. Ditt humör för tillfället? – Trött, seg, irriterda. 

36. En vacker person? Den lycklige. Ni vet, de som ler med ögonen. Det är så SJUKT vackert! 

37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? Nej! 

38. Vem kramade du senast? – Soline, som besökte oss nyss.  

39. Vem träffade du senast? – Min familj. 

40. Är du kär just nu? Ja.. jag ska ju gifta mig.  

41. Någon du vill träffa? Min farmor och min faster, som inte finns längre. 

42. När grät du senast? Varför? Vet inte.. Eller jo, inte för så länge sedan och jag vet inte varför. Blev väl för mycket. 

43. Sminkar du dig varje dag? Ja, det gör jag nog. 

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Pappa, helt och hållet. 

45. Är du helsvensk? Inte alls, förutom mitt svenska medborgarskap då. 

46. Den bästa bloggen? Min, hallå! Nej men det finns en del men jag gillar jessicalimont.blogg.se :) 

47. En artist du inte gillar?  Typ.. Bieber? 

48. En artist du gillar? Eminem kanske.. När man är arg. 

49. Vad är det bästa som hänt dig? Det hoppas jag sker snart. 

50. Vad vill du bli när du blir äldre? Är redan det - lärare. Bästa yrket som finns. 



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0