Träning v. 15

Måndag: 15 minuter på gymmet och 45 minuter med Caroline på cykling.
Tisdag: Promenade i en timme, helt underbart att man kan göra det nu.
Onsdag: Ytterligare en promenad, på en timme den också. 
Torsdag: 30 min på crossen och sedan 30 minuter med core. 
Fredag: Ledig. 
Lördag: Spinning, 55 minuter. 
Söndag: Ledig. 

Totalt: 5 timmar denna vecka. Helt okej. Jag hinner inte längre med tanke på all spring och tänk att jag inte ens gör hälften av det Suhel gör. Jisses. Men denna vecka ska jag försöka hinna med mer träning. Men 5 timmar är helt bra, det får dock inte bli mindre än det. Torsdagen denna vecka kommer att försvinna då jag åker iväg till blomsterkillen ända till Södertälje men man kanske kan ta en kvällspromenad. Jag får se. 
 
Men men.. Det är skönt att röra på sig, jag önskar att munnen kunde röra sig mindre eftersom jag äter så mycket onyttigt. :) 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0