Kollegor på besök! :)

Idag kom Elvira och Anita på besök. Tyvärr glömde jag bort att fota men jag ordnade lax med dill och citronssås. Det blev faktiskt väldigt gott, och med det gjorde jag potatisdill och grönsaker! :)

Efter maten visade jag dem runt och sedan åt vi en hel del godsaker. Det var mysigt och jag började längta till jobbet, något jag inte gjorde innan. Jag är väldigt glad över att ha så fina och roliga kollegor! :)

Jag är verkligen lyckligt lottad ju! En underbar man, ett fint radhus, en härlig familj som ställer upp, vänner som är ärliga och får en att må bra men även ett jobb som jag älskar och kollegor som har blivit nära vänner och som finns där när man behöver dem. Jag har en stadig ekonomi, jag är frisk och jag har fått allt jag någonsin velat ha. Jag har verkligen ALLT och jag är mer än nöjd, mitt liv är perfekt. I mina ögon iallafall.

Bilden visar min fina present från kollegorna. Så söta! :)





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0