Grattis fina Gena!

Din "sista" födelsedag som bosatt i Sverige, även om jag vet att du kommer att vara här ofta och vi där.

För oss är du den minsta och vår egna lilla Butler, även om det inte riktigt stämmer. Det är något Suhel har hittat på!! :) 

Jag kommer ihåg när mamma kom hem med dig för första gången. Alla var runtomkring dig och jag blev irriterad för att jag inte fick ha min syster för mig själv. Du var så fin med dina tjocka kinder, dina mörka ögon och ditt härliga hår. Jag minns hur jag och Carin höll varsin hand och gick med dig, fram och tillbaka i hallen, lägenheten i Hallsberg. Sedan växte du upp och var kaxig men vi älskar dig ändå!! :) 

Jag är verkligen stolt över dig och så tacksam över att du är min syster. Om det är något jag värdesätter i livet just nu är familjen, ni, mina föräldrar, min man och min lilla dotter i magen. Jag kräver inget mer än att ni har det bra, för då har jag det perfekt. Då är jag lycklig. 

Jag hoppas att vi får tillbringa många födelsedagar ihop, även om de är här eller i USA. Så länge vi har vårt starka band är jag nöjd, för om det är något vi ska värna om är det just det bandet som så många avundas. 

Jag älskar dig och oavsett vart vi än befinner oss i världen så är vi för alltid bundna vid hjärtat. 







Speak up!
Gena

Åååååååååh så fint, jag blir tårögd! Vill inte flytta buhu :(

Vi kommer alltid ha ett starkt band oavsett vad, och vi kommer hälsa på varann så ofta som det bara går! :) Finns inget bättre än familjen <3

Svar: <3 Sant!!!!!!!!!!
Milazlatnikova.

2013-12-13 @ 15:42:17
URL: http://genaa.blogg.se
Carin

Finaste texten, blev så rörd! Älskar er <3

Svar: Vi älskar dig med! :)
Milazlatnikova.

2013-12-14 @ 10:43:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0