Träning.

Två lördagar i rad nu, spinning 55 minuter. Bra Marina! Jag känner faktiskt inte av foglossningen när jag spinnar, är inte det konstigt? Det är iallafall kul att jag kan träna just den träningsformen eftersom jag inte spinnar lika mycket längre. Innan jag blev gravid var det tre-fyra gånger per vecka, nu är det EN gång!! 

Nu har jag iallafall duschat och väntar på att maken vaknar. Egentligen skulle jag till stan med systrarna men det verkar inte bli av, då tänkte jag åka in till Kista och köpa de sista julklapparna med mannen min! 

Idag är det dop så jag kommer få träffa mina fina systrar iallafall plus att det kommer att finnas massa god mat! 





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0