Vad roligt, hej på er!

Vad roligt att fler klickar in hit! Jag blir glad samtidigt som jag är väldigt nyfiken på vilka ni är! Ni får gärna lämna spår efter er! :) 

Jag och maken ska strax lämna festen för lugnare tillvaro hemma. Tröttheten kommer snabbt när man är gravid! Innan ska jag bildkrascha några foton! :) 





Speak up!
Julia

Jag är inne och kikar!
Kul att följa din graviditet. Nyfiken på vad det är för någon liten i din mage... :D

Svar: Hej Julia! :) haha, jag är också väldigt nyfiken på det!! Nu ska jag spara din blogg adress och följa dig flitigt, jag kan lära mig massa av dig ju!
Milazlatnikova.

2013-12-15 @ 10:53:09
URL: http://julias.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0