Bröllopet.

Idag gick jag och testade min klänning. Tyvärr var den lite för stor vid bysten och sedan vill jag göra en putteliten ändring på den men vi får se hur det går. Tyvärr har deras egna sömmerska slutat så nu ordnar de inte det för sina kunder längre. Men men.. Vi får se. Den är iallafall klar och imorgon måste jag försöka ordna en fin själ som hämtar upp den. Jag åkte kommunalt (såklart.. jag är en fegis när det kommer till stan, för många hemska minnen med bil!) och när jag såg den enorma plasthögen hon skulle ge mig fick jag ändra på mina planer. Hoppas någon kan för imorgon jobbar jag till sent.. 
 
Men nu är det bara ett par saker kvar som vi måste ordna.. 
- Bröllopsskor
- Mina fjädrar.. japp, längtat! Ni får se sen!
- Bröllopskorten... 
 
På tisdag ska vi träffa fotografen också. Stressigt...

Jag vill inte lägga ut bilder på min brudklänning men här får ni en som är långt ifrån lik min men ändå snygg. 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0