Vecka 5 - träning.

Måndag: Körde en timme och 15 minuter på löpbandet/crosstrainern och sedan 45 minuter cykling med Wallin.
Tisdag: 90 minuter på gymmet och sedan 30 minuter Grit Strenght, vilket blir ytterligare två timmar.
Onsdag: En timme gym, en timme puls och med världens äckligaste huvudvärk! (Japp, ska kolla upp det!)
Torsdag: Irrade runt på alla möjliga platser efter badrum så ingen träning... 
Fredag: Promenad med systrarna. 
Lördag: Spinning, 55 minuter. 
Söndag: Vilade men har träningsvärk! 

Totalt: 7 timmar denna vecka! Även om jag tog ledigt tre dagar. Hmm.. me like it. Fast jag ska nog försöka ordna till det så att det passar in mitt nya schema bättre. Då menar jag - mina planeringar inför bröllopet samt huset. Jag slutar 16:30 på jobbet vilket innebär att jag kan vara på gymmet klockan 17:00, då får jag in 45 minuter träning innan ytterligare 45 minuter. Så vill jag nog ha det, tills vidare. Samma sak på tisdagar, att jag går från jobbet tidigt men jobbar hellre då kväll och kör 90 min innan Grit. Onsdagar slutar jag 16:15 och kan få in en timme innan spinning. Så, ja.. Sedan en timme på gymmet på torsdagar och lördagarna har ju sin lilla timme. Eller, blir det för mycket tror ni? 
 
Äh.. ju närmare vi kommer bröllopet desto mindre tid kommer jag ha för gym! Så jag kan lika gärna göra något nu. Sedan kommer jag nog vilja träna ute när det blir varmare. Jag ÄLSKAR power walks!
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0